ტრენინგის მეშვიდე დღე დავიწყეთ წინა დღეს გავლილი მასალის გამეორებით. ,,ვიუვერში'' დავათვალიერეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომები. ყველა ჩვენთაგანმა შევქმენით ჩვენს პროექტზე მორგებული პრეზენტაციები, რომლებიც შემდეგ მოვათავსეთ საქაღალდეში სახელწოდებით ,,მოსწავლის სავარაუდო ნიმუში''.
გავეცანით შეფასების რუბრიკის შექმნას, თუ რას ითვალისწინებს მასწავლებელი შეფასების რუბრიკის შექმნისას, აგრეთვე ის , რომ შეფასების სქემა შეიძლება იყოს 4 სახის: ანალიტიკური, ჰოლისტური, ზოგადი და კონკრეტული. თითოეულ მათგანს გავეცანით დეტალურად. ტრენერმა წარმოგვიდგინა პრეზენტაცია ,,სწავლის სტილი და მრავალმხრივი ინტელექტი.'
ერთმანეთს გავუზიარეთ დიფერენცირებული სწავლების ტიპები პირადი პრაქტიკიდან.
გავეცანით სხვადასხვა საძიებო სისტემებს.
გავეცანით შეფასების რუბრიკის შექმნას, თუ რას ითვალისწინებს მასწავლებელი შეფასების რუბრიკის შექმნისას, აგრეთვე ის , რომ შეფასების სქემა შეიძლება იყოს 4 სახის: ანალიტიკური, ჰოლისტური, ზოგადი და კონკრეტული. თითოეულ მათგანს გავეცანით დეტალურად. ტრენერმა წარმოგვიდგინა პრეზენტაცია ,,სწავლის სტილი და მრავალმხრივი ინტელექტი.'
ერთმანეთს გავუზიარეთ დიფერენცირებული სწავლების ტიპები პირადი პრაქტიკიდან.
გავეცანით სხვადასხვა საძიებო სისტემებს.
No comments:
Post a Comment